Vi klarer alle former for reparationer, hurtigt og til faste lave priser. Er produktet let at afmontere, og kan du selv komme forbi vores værksted i Roskilde, er det altid det billigste for dig. Send et billede af "skaden" på mail eller SMS, så kontakter vi dig med en pris og et forslag til, hvordan og hvornår vi løser opgaven. 

Vi tilbyder bl.a.
- udskiftning af markisedug
- udskiftning af snore i persienner
- udskiftning af snore i plisségardiner
- udskiftning af kædetræk i rullegardiner
- udskiftning af fjeder i rullegardiner
- udskiftning af lameller i lamelgardiner
- udskiftning af snore i lamelgardiner
- udskiftning af kæde i lamelgardiner
- udskiftning af kroge i lamelgardiner
- reparation af liftgardiner (reparation af foldegardiner), fx nyt kædesystem
- reparation af bundsøm eller sidesøm i gardiner
- reparation af gardiner, der er revet i stykker
- justering af alle typer gardiner og solafskærmning "på stedet"
- justering af markiser

Bemærk venligst, at vi ved alle former for reparation af gardiner og foldegardiner / liftgardiner kræver, at stoffet er NYVASKET. Vi sørger gerne for at vaske stoffet inden reparation. Kontakt os for nærmere info om muligheder og priser. Kig gerne forbi vores showroom i Roskilde (husk at ringe i forvejen).

Vi reparerer IKKE produkter, som er købt i lavprisvarehuse og lignende, men udelukkende anerkendte kvalitetsprodukter produceret efter mål og købt i en gardinforretning eller monteret af en professionel. Du er altid velkommen til at ringe og høre nærmere.

Særlige vilkår ved reparation:
1. Pris kan aftales på forhånd, hvis det ønskes og er muligt. Ellers gives en overslagspris.
2. Ved reparation af produkter af ældre type er der altid risiko for, at noget kan gå galt. Der kan fx være tilfælde, hvor plastdele eller andre komponenter går i stykker ved adskillelse. Dette er umuligt at tage højde for på forhånd, og vi kan ikke påtage os nogen form for erstatningspligt i den forbindelse. Går noget i stykker, udskiftes den beskadigede del med en ny tilsvarende eller lignende del.
3. Ved reparation af produkter af ældre dato, hvortil der ikke findes reservedele, forbeholder vi os ret til at afvise reparationen. Såfremt det på forhånd aftales, at vi må forsøge repareation alligevel, er det altid for kundens risiko.
4. Ødelægges gardinet eller dele heraf mod forventning ved adskillelse, vil vi altid tilbyde et nyt og tilsvarende produkt til en favorabel pris. 
5. Ovenstående gælder uanset om produktet indleveres til os eller til tredjemand (producent), eller forsøges repareret på stedet af os.

UA-93950952-1